úterý 16. listopadu 2010

Fenomén těsných kalhot

Strávila jsem prodloužený víkend ve státu Michoacán, ale viděli jsme toho tolik,  
že prozatím bohužel nestíhám napsat řádný příspěvek...
a tak alespoň krátce o jevu zvaném

fenomén těsných kalhot:


Fakt: oblíbené džíny již neobléknu tak lehce jako dříve.
Příčina: jev má nepopiratelnou souvislost se dvěma faktory, pracovně je nazvěme "taquería" a "lavandería"


Taquería: V Mexiku se náramně dobře jí a ještě lépe tloustne. Po třech měsících jsem tento jev pocítila na vlastní kůži, respektive na vlastních kalhotech.


Lavandería: V pronajatém bytu nemáme pračku, a tak bylo od začátku nutné využívat služeb nedaleké prádelny. Věci se pomaličku scvrkávaly a já nad tím mhouřila oko, až záležitost dosáhla extrému- vrátilo se mi tričko ve velikosti pro pětileté děcko a v tu chvíli mi došlo, že fenomén těsných kalhot není způsobený jen faktorem Taquería. Scvrklé věci jsem v duchu oplakala a odteď využívám služeb prádelny s krycím názvem "Juan" :)

2 komentáře:

  1. ... pekne :)

    Vazeny Sherlocku,
    potreboval bych objasnit zahadu, proc se i v CR smrskava kozeny pasek u kalhot, aniz by navstevoval lavanderii a nejblizsi taqueria je par tisic kilometru daleko.
    Za objasneni dekuji.

    PS: Mam podezreni na Mr. Knedlika a toho Taliana Don Tiramisu. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mily Watsone,

    V tomto pripade je evidentni, ze krom lavanderie a taquerie musi existovat jeste treti, neocekavany faktor. Mr. Knedlik a Don Tiramisu jsou nasimi hlavnimi podezrelymi, avsak nenechme se oklamat, po CR radi i dalsi znami zlocinci (pripomenu napr. operaci pod krycim nazvem "babiccin kolac").

    Patrani pokracuje, neprestavejte byt ve strehu!

    Vas Sherlock

    OdpovědětVymazat