čtvrtek 5. srpna 2010

Proč zrovna Mexiko?


...proč zrovna Mexiko?

1) Už na gymplu jsem věděla, že rozhodně chci trávit část svého studia na VŠ někde v cizině (ne-li celé)
2) Kamarádi z ISC mě inspirovali, že lze vyrazit nejen na ERASMUS, ale i mnohem dále za hranice Evropy a je to báječná zkušenost
3) Naskytla se mi jedinečná nabídka jet řešit projekt na ITESM + dostat od nich stipendium (nabídka byla vyvěšená na stránkách ČVUT v květnu, v červnu mi dali vědět že mě chtějí, v červenci jsem letěla)
4) Studium ve španělštině --> obnovení jazyka
5) Úplně jiná kultura, báječní lidé, krásná příroda, spousta možností pro cestování!
6) Potřebovala jsem změnu :P
7) V ČR mě žádné závazky ani rodina nedržely :)
8) ITESM je velká univerzita a má obor biomedicínské inženýrství
9) Všichni kamarádi, kteří byli v Mexiku, z toho byli naprosto nadšení :)

Ondra, Klárka, já a krásná Mexická vlajka na mé a Barči předmexické rozlučce (tématicky v Popocafépetlu)

Žádné komentáře:

Okomentovat